Xerrada per a entitats: El Tercer Sector

Benvolguts i benvolgudes

DID Associació té el plaer de convidar-vos a a la primera sessió formativa del Projecte OSTEN (Oficina de Suport Tècnic per a Entitats)

En aquesta ocasió es tracta d’una xerrada sobre el Tercer Sector, amb la qual pretenem aproximar-nos intentant donar resposta a preguntes com: què és? quina funció té en la societat? A quins reptes s’enfronta? Quin paper hi desenvolupem les Entitats no Lucratives?…

En Pau Vidal, fundador de l’Observatori del Tercer Sector serà l’encarregat de donar-nos un cop de mà en aquesta tasca.

• Quan: Dilluns 10 de desembre de 2012
  • A quina hora: de 18h a 20h
  • On: al Casal de Barri Marianao

La inscripció és gratuïta i la podeu formalitzar a través del mail ostendid@hotmail.com, indicant els noms de les persones inscrites i l’entitat o associació a la qual pertanyeu.

Si ho preferiu, també us podeu inscriure trucant al telèfon 93.652.89.02 dilluns (matí i tarda), dimecres i divendres (matí)

Us hi esperem!