Què oferim?

mans1

Serveis d’atenció a la comunitat: Des de l’entitat ens encarreguem de la gestió de qualsevol tipus de servei d’atenció social i comunitària. Elaboració del projecte inicial, posta en marxa, desenvolupament i manteniment del mateix. Els serveis d’atenció a la comunitat que portem a terme estan destinats a cobrir les necessitats de diferents col·lectius vulnerables i estan adaptats a les realitats dels diferents territoris.

mans2

-Projectes d’Acció Social: Des de l’entitat estem duent a terme alguns projectes d’acció social que surten de les nostres expectatives de creixement i de la nostra motivació per construir una societat més justa i igualitària.

ssaas

-Formació: Oferim una àmplia gamma de cursos especialitzats en Acció Social. Depenent de les demandes els gestionem amb personal especialitzat propi o extern amb la intenció de d’oferir qualitat en qualsevol dels cursos.

ww

– Edició Digital: Des de DID Associació oferim serveis d’edició digital a tots els organismes i entitats que ho necessitin. Dintre d’aquest àmbit, s’inclou l’elaboració de butlletins informatius, guies de recursos, blocs, planes web, revistes, cd’s de documentació interactiva, etc.

facebook1

Gestió de xarxes socials: Des de l’entitat gestionem plataformes digitals com el Facebook Corporatiu, WordPress, Twitter, Instagram o d’altres; que a més de ser un complement a l’atenció directa, permeten que l’impacte del servei o projecte sigui molt més elevat.