Projectes

Dinamització i Documentació per a la Igualtat d’Oportunitats

logo did

És una entitat sense ànim de lucre d’intervenció social i educativa que neix amb la intenció de promoure la igualtat d’oportunitats a la nostra societat.

Actualment l’entitat es troba en un moment d’expansió per tal d’oferir un ampli ventall de recursos que facilitin la integració i la cohesió social en el nostre entorn.

L’entitat emmarca les seves accions dins de la societat relacional en la que ens trobem, on el món mercantil, l’Administració Pública i les Organitzacions No Lucratives s’han de corresponsabilitzar en la lluita per una societat més igualitària.

Per tant, per poder respondre a les necessitats socials actuals i les que aniran sorgint, oferim els nostres serveis a totes aquelles organitzacions públiques i privades, entitats diverses, persones i/o grups que precisin d’intervencions a nivell sòcio-educatiu i de participació social.

PROJECTES

mercatwebs