MERCAT SOLIDARI

El Mercat Solidari és un projecte realitzat per DID, en el marc del Pla de Desenvolupament comunitari del barri de Marianao i amb el suport de les diferents entitats que hi participen.

Té com a objectiu la realització d’un mercat de segona mà, on es podrà vendre productes per a infants de 0 a 12 anys i premamà, amb una finalitat de millorar la situació de les famílies del barri davant les dificultats econòmiques que s’estan patint.

Actualment ens trobem en un període de crisi econòmica important, on moltes famílies es troben sota el llindar de la pobresa. Amb aquest projecte es podrà facilitar la millora de la situació d’algunes famílies, ja que creiem en la necessitat de realitzar accions transversals que puguin arribar als col·lectius més desfavorits i promoure la Igualtat d’Oportunitats en aquests moments, per tant, la idea és, que les persones que es troben amb objectes que ja no utilitzen, els puguin vendre a preu baix a d’altres que les necessiten, evitant així que acabin a les escombraries com a residu, sent productes que en realitat encara tenen vida útil.

Si voleu saber més o participar en pròximes edicions envieu un correu electrònic a: mercatsolidari.santboi@gmail.com

Propera edició10 de Juny

Ens podeu seguir a Facebook clicant aquí

“Ven tot el que no vulguis i compra allò que necessitis”